onsdag 29 december 2010

2 dagar

Hej!

I dag ska jag berätta mycket. För det första så har jag spelat en match och det gick bra och vi kom till slutspel. Vi åkte kl 8:33 och kom hem 15:55. I går så märkte vi att min kanin inte mådde så bra, så i dag innan vi åkte så fick jag höra att inte kaninen mådde så bra, så jag fick jag höra att mamma skulle åka och avliva kaninen och när jag kom hem så det första jag gjorde var att kollade i kaninens bur om han var kvar men det var han inte. UCSH, sen fråga jag mamma hur det gick att avliva och då sa mamma att han var så sjuk som inte vi hade trott, mamma trodde att han hade massa tumöre överalt. Sen så glömde jag en sak han blödde under hakan. UCSH! Nu ska jag ta varför det står 2 dagar i överskrift. Det är därför det är 2 dagar till nyårsafton, och dom har börjat smälla, för att man ska veta vad man ska köpa. HÄR KOMMER ETT PAR BILDER!!







2 kommentarer:

  1. Godt Nytår fra Danmark. Håber på et godt 2011 og håber vi ses i løbet af året.

    Anni, Jens, søster Duchesse og alle de andre hunde

    SvaraRadera
  2. gott nytt år själv på er!!!!!

    SvaraRadera