tisdag 13 september 2011

förkyld idag

tjena bloggen!!

blogg nytt!!
inget!

hund träning!!
ja i söndags så åkte jag till klubben kl 10:30 med 7 st kompisar som kom olika tider och gick olika tider, när vi kom ner märkte vi att det var jättemycket folk vi fatta först inget men sen så ringde mamma och sa att det var hundesdag och att hon tyckte att vi skulle gå och köra agility, sen så kom en av kompisarna vi 13 så vi körde lite till och sen så ropa dom upp det är en tävling som hette snabbast hund då sprang jag och tre kompisar och anmälde oss, sen efter en liten stund så var det den första då så började min kompis Johanna med hunden Wilma hon var skit snabb, sen var det Wilma med Hilda dom var lite saktare men dom var också snabba, sen var det jag och då sprang jag och sen kom Lykke en stund efter hon var jätte duktig och när jag kom farm och när jag hade fångat in Lykke så sa en tjej till mig:
-du var den snabbaste matten.
-okej :S
det var lite pinsamt för jag är inte van att höra sånt men det var lite roligt.
sen var det prisutdelning dom börja med som midre hundarna och där var jag med och dom kom jag två..... och en tjej som heter malin med hunden bella kom 1 med typ 1 sekund före mig.
då gick jag upp till prisbordet och fick välja en leksak till lykke.
sen tog dom dom lite störe hundarna och då vann johanna med hunden Wilma
så där var jag i 5.3 timmar det var kul.

kurser!!
på söndag ska jag till freestylen och köra lite med lykke det kommer bli roligt.
nästa tisdag ska jag på agility kurs det ska bli skit kul för efter den ska jag träna lite och sen ska jag tävla men vet inte när.

kompisar!!
träffa kompisar i går och i skolan det var kul.

skolan!!!
idag har jag jobbat matte och svenska och sen har jag haft idrott men kunde inte var med på för jag är skit förkyld:(


syns kanske en annan dag!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar