torsdag 29 september 2011

lite allt möjligt

Heej

Hund träning!

Idag har jag tränat lite på agilityn som jag borde tävla i snart men det kommer någon gång eller ganska snart. Har gjort ganska mycket med Lykke. Men orkar inte berätta.

Skolan!

I måndag hade vi språk dag det var skittråkigt för jag gillar inte språk! I skolan har jag varit med Hanna Elle Tove Elin det var kul för vi har alltid kul tillsammans!

Övrigt!

Ja jag ska vara med på en lite uppvisning på måndag med hästarna det ska bli kul samtidigt nervöst.

Kurser!

aa nu har typ alla kurser kommit igång det är jättekul för jag gillar verkligen att gå på kurs så det ser jag fram i mot att jag ska få gå på fler i år men nu går jag iallafall på freestyleskurs för Denice Robrandt och agilitykurs för Daniella ……. Det är skitkul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men ska jag gå byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar