fredag 2 september 2011

lite nytt på bloggen och hund träning!!!!

Heej!

blogg-nytt!

Kommit på ett nytt blogg sätt jag kan göra.

Ni har kanske märkt att jag har gjort om min blogg lite, jag provade lite och sen så blev jag nöjd och ville ha så, så nu har jag de. Ska bara göra en till sak som jag märkte efter.

Hund träning!

Jag har varit på klubben och skulle träffa en kompis men så blev det ju inte, min mobil var död och jag kunde inte få tag på henne och jag kom lite sent än vad vi hade bestämt och det var hon också men vi kom lite olika tider så jag fick träna ensam med mamma, det var helt okej men ville ju träffa min kompis som jag inte har träffat på unifär en månad så jag längtar efter henne jätte mycke och det skulle vara roligt att träna med henne så jag ska ringa när jag få på mobilen igen och bestämma en annan tid med henne.

men jag fick en bra träning med Lykke och Kirby som egentligen är lite för gammal men han tyckte det var rolig och det tyckte tjejen med.

Jag skulle också träna freestyle men det blev inte så för jag hann inte det börja regna och Lykke blev trött så vi åkte istället till djurmagasinet och köpte en godis ask.

Kompisar!

som jag sa jag skulle träffa en kompis idag fast det blev ju inget, men i skolan så träffa jag ju massor av kompisar t.ex: Hanna, Malin, Tove, Elena, Tess och massor mer.

skolan!

ja som jag sa jag träffa massor av kompisar och sen har jag jobbat kurs som innehåller vatten och seminarium, seminarium det var ganska roligt.

Vi hörs!

Ni får ha det så bra så hörs vi någon annan dag!

Hej då!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar